Saturday 12 October 2013

UPDATE FROM DARE2RICH.CO


Syarikat memperuntukkan sejumlah dana sebagai tabungan utk diagih2kan sbg bonus kpd setiap peserta. 30% akan ditolak ke tepi utk menjadi bonus pool. Jumlah 30% drp hasil jualan iklan tu la menjadi jumlah tabungan..so pool bonus bergantung kpd jumlah penjualan iklan dan jumlah dana yg diperuntukkan utk membayar setiap lot yg sudah berada diposisi 63 hinggalah ke posisi no 1...iaitu dibyr kpd lot2 peserta yg didepan. Contoh..drp rm100,000 jualan ruang iklan, 30k akan diagih2kan iaitu 30% drp setiap hasil jualan diperuntukkan utk bayaran bonus pool. Pembayaran dibuat kpd lot2 diposisi 1-63 yg dihadapan kita sehinggalah sampai ke lot2 kita hinggalah ke rm yg terakhir. So setiap kali ada jualan..ada 30% peruntukkan utk dishare oleh org2 terdahulu.

Jadi jangkawaktu penerimaan bergantung kpd dimana letaknya lot2 kita dan brp ramai didepan kita. 1st come 1st served. Kalau penjualan ruang iklan berlaku dgn byknya..maka cepatla org didepan kita dpt dan cepatla juga sampai ke giliran kita. So sama2lah kita tolong company percepatkan jualan ruang iklan. Bila kawan2 kita beli ruang iklan...dia pun turut sama layak utk dpt peruntukkan bonus tersebut.
 maksudnya, anggaran untuk mendapatkan Bonus Pool ialah 2-3 bulan lebih.... walau bagaimana sekalipun bonus pool akan tetap kita dapat. tetapi memerlukan jangka masa yg agak lama sedikit kerana bergantung kepada pebelian jualan ruang iklan yang baru di D2R :-)  
 pre-register here:: www.dare2rich.co/hwrd

No comments:

Post a Comment